Holland Cargo Long John

De Holland Cargo long John is een twee wielige bakfiets voor gebruik op de openbare weg in het openbaar verkeer. De bestuurder zit op een normaal fietszadel en heeft een stuur als stuurinrichting die het voorwiel beweegt om te sturen. Vanuit deze positie kan de bestuurder op een veilige manier bij de pedalen komen. De pedalen zijn verbonden met een tandwiel en een kettingsysteem, dat het achterwiel draait om het voertuig vooruit te laten rijden. Alle wielen zijn voorzien van remmen, die ervoor zorgen dat het voertuig op een veilige manier tot stilstand kan worden gebracht. Voor de chauffeur bevindt zich een laadbak die een mogelijke lading kan bevatten. De Holland Cargo Long John is een tweewielige bakfiets voor het stabiel vervoeren van lasten. Er zijn twee basismodellen: een versie met 8 versnellingen en een versie voor e-bikes.

Holland Cargo Long John

Wielen: 20 ”voor, 26” achter; Heavy-duty kwaliteitswielen: met dubbelwandige aluminium velg, dikke roestvrijstalen spaken (2,34 mm) en verstevigde as (12 mm)

Banden: lekvrije Schwalbe Marathon

Zadel: in hoogte verstelbaar met snelspanhendel (optioneel, niet standaard)

Optioneel: spatborden, kinderzitje, fietsverlichting Busch & Müller, regenhoes, alu koffers, etc.

• E-bike upgrade / optioneel elektromotor systeem incl. schijfrem: Specificaties: extra sterke 250W / 36V naafmotor in het achterwiel, Li-Ion accu (long-life technologie / 2 jaar garantie), gashendel voor snelheidsregeling; voldoet aan de EU-voorschriften voor elektrische hulpmotoren; inclusief schijfrem achter (zie documentatie voor het motorsysteem bij dit document)

Beoordeling: De cycli worden beoordeeld als EPAC's met een maximale snelheid van 25 km / u en een maximaal continu nominaal vermogen van 0,25 kW Conformiteit: De bovenstaande machines voldoen aan de relevante eisen van richtlijn 2006/42 / EG. Normen: EN 15194: 2017, EMC-richtlijn 2014/30 / EU Technische beschrijving: De Holland CARGO-frames zijn gemaakt van geanodiseerde, weerbestendige, lichtgewicht, standaard aluminium buizen, legering 6060. Deze buizen zijn verbonden met DIN-standaard roestvrijstalen bouten, sluitringen en moeren , 3M dubbelzijdig plakband en vastgezet met Locktite 443.

Overzicht Holland Cargo long john:

In tegenstelling tot de enkelvoudige dragende buis die we zien in traditionele fietsstructuren, is de hoofdstructuur een orthogonaal ruimteframe van standaard aluminium buizen. Er wordt een serie buizen van verschillende lengtes geproduceerd, gaten geboord en het frame wordt gemonteerd met RVS bouten, ringen en moeren. De montage vereist geen lasproces. Blootliggende uiteinden van de buizen zijn afgedekt met een standaard PE-plug om scherpe uiteinden te voorkomen en om te voorkomen dat vuil zich ophoopt in de buis. De constructie maakt het mogelijk om tandwielen en kettingen binnen het frame te plaatsen, weg van de gebruikers. In plaats van kogellagers voor stuurdelen kunnen kunststof ringen worden gebruikt. Als er behoefte is aan extra stevigheid in de aansluitpunten of als er behoefte is aan een draaipunt, worden de buizen gevuld met PE-1000 kunststof. Waar er een contactpunt is tussen de roestvrijstalen onderdelen en het aluminium, is er een dunne PP-ring die galvanische corrosie processen voorkomt. Alle normale fietsonderdelen, zoals pedalen, wielen, remmen enz. Die voor de Holland CARGO Bikes worden gebruikt, zijn standaard fietsonderdelen die op de EU-markt verkrijgbaar zijn.

Details:Holland Cargo Long john

Crankbox en pedalen:

Stuurdelen: Stuur en stuurmechanisme onder de bak: Afgezien van de grotere buizen, gebruikt voor het stuur en de wielen vooraan, die gemaakt zijn van 30 mm x 30 mm (wanddikte 3 mm ) de rest van de buizen zijn gemaakt van de afmetingen 25 mm x 25 mm (wanddikte 2 mm).

Motorversie batterijhouder: Alle platen zijn 3 mm dik. De zijplaten zijn gemaakt van aluminium / PE sandwich of van PC-platen. De bodemplaat is gemaakt van pc.

prijs  vanaf 2189 euro

 elektrisch ondersteund nu actie prijs 3090 euro

Harold Vreuls

Project Architect

Greet Vreuls

Supply chain management